onsdag 12 augusti 2009

Bankidioter och vänskapsmatcher

Skönt att man fick skriva av sig lite. Folk är idioter. Om ni hör mig säga att jag blivit kränkt så ber jag er: End my Suffering!

* * * * * * * * * * * * * * * * * *

Sverige vann med 1-0. Imponerade inte. Safari däremot. Han är duktig.

Hur lika är inte Ola Toivonen och Erik Östberg? Som bär. Vilket sort vet jag inte. Åkerbär kanske?

Ser nu på Holland-England. Jag vill inte säga att det är klasskillnad mellan de båda matcherna. Men det är det.

* * * * * * * * * * * * * * * * * *

Spelade en slant på Leeds häromkvällen. Satte pengar på NÄSTA HÖRNA. Att Leeds skulle få den. Då hade det varit fyra hörnor. Den femte hörnan var Leeds. Vann jag? Nej. För spelet gällde den sjätte hörnan.

Ligger det inte i ordet "nästa"s natur att det ska var den nästföljande? Jag skickade ett förslag att de skulle döpa om spelet till "Inte nästa hörna, men hörnan efter det".

Jag väntar fortfarande på svar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar